maandag 26 juni 2017


Woensdag 21 juni


Soms wil het nog wel eens verrassend zijn als je 's morgens uit het raam kijkt.
Vandaag is dat dus zo, we hebben Maurik de opdracht gegeven om een aflopende verharding op onze oprit te maken. We wisten nog niet wanneer, ..vandaag dus!


Het is de bedoeling dat het vijf meter af gaat lopen..


soort van beschoeiing aan de tuinkant..
(strakjes even inzoomen op de Euromast hoor..)


Goed aandrillen..


En wij hebben weer een mooie oprit!

Nu nog even inzoomen..


..daar is ie dan.
Op mijn vraag 'waarom de Euromast'?
Ja mevrouw, Fijenoord hè!!
(waarom snapte ik dat nu niet voordat ik dat vroeg..)









Ria, Harm en Jan zijn met de boot aangekomen in Gouda, gezellig!!
We houden er een bierproeverij.
Toch leuk om je eigen stad vanaf het water te bekijken.


Donderdag 22 juni

Vandaag wordt de het verjaardagsfeest van Bauk en Hinde gevierd.
Karin wil graag pannekoeken meenemen naar de kinderboerderij. Ongeveer vijftig.. die bak ik wel even heb ik haar gezegd..


Eventjes een warm karweitje met vier pannen op het vuur, maar om 9.50 uur staan er twee stapels pannenkoeken voor haar klaar.


Vrijdag 23 juni


Vandaag maken Wim en ik een uitstapje met Dirk en Natalie, we gaan naar Lenie.


Lekker gekkigheid maken met Natalie achter in de auto.











Zaterdag 24 juni

Vandaag zwemt Manu af voor zijn B-diploma en worden we 's middags zoet gehouden in het zwembad. Ik vind het nog een hele prestatie. Soms zat ik het verkeerde kind te volgen, het verwarrende is dat meisjes met zwemmen ook wel een knotje in hun haar willen, net als Manu heeft..

Daarna gaan we naar Noordwijk alwaar wij op het eten zijn uitgenodigd door Cilia en Ad.


Zalmforel heeft Cilia klaargemaakt. Knap, zoiets zou ik niet durven hoor.. En hij was heerlijk!


Zondag 25 juni

Mijn ipad heeft nog steeds kuren en die brengen we dus voor de tweede keer weg. Deze keer met een filmpje erbij van de rare capriolen die hij uithaalt, zonder dat ik er ook maar iets mee doe.

En dan met kinderen en kleinkinderen naar Wereldrestaurant Atlantis waar ik voor 19 personen heb gereserveerd. We krijgen twee lange tafels
Dat is nu nog eens een ideale plek om met kinderen te gaan eten!
Er zit een groot speelparadijs bij.
Verder is het eten behalve meer dan goed ook nog eens meer dan genoeg. En erg lekker. Grote buffetten, het ziet er allemaal prachtig uit. Voor iedereen is er wel iets te vinden.


Hinde is weg van kippenpoten en heeft een bord vol..wat ze dus allemaal keurig weg smikkelt.







Helaas was Isa een beetje ziekjes..



Het was een gezellige boel..


..iedereen kwam aan zijn trekken en tussen het eten door zaten de kinderen in hun paradijs..














En grote nichtjes sjouwen graag met kleine nichtjes.


Maandag 26 juni

Vandaag is Tijl nog wezen schilderen.
En dat was hetdan wel weer.



Geen opmerkingen: