maandag 7 augustus 2017


Daar ik heb beloofd vandaag te bloggen..(door de vakantie bijna vergeten..) en belofte schuld maakt, zit ik hier onder grote druk te typen op mijn laptop. Want de oplader van dit apparaat ligt nog in de caravan en ik vrees dat mijn laptop straks protesteert omdat hij aan het snoer wil..
Dus enig haast is geboden!

En daar wij vakantie hebben zijn we niet altijd druk bezig..ja, met vakantie vieren!

Maar goed, vlug dan.
Na lange tijd elke dag speurwerk op marktplaats en geduld hebben (dat houdt in dat we niet '' dan maar een andere kleur nemen".. ) eindelijk de markies gevonden die we zochten.


Oranje gestreept, omdat we dat een mooie ouderwetse kleur vinden maar ook omdat we een nieuwe oranje parasol hebben.
De kap die er bij zit is ook nog erg goed en precies het model die Wim en ik het mooist vinden.


Hij moet wel goed schoongeboend worden en Fijgje is zo lief dit vast te leggen voor LiWi. Daarna goed inspuiten met een waterafstotend middel.

Een markies voor het keukenraam was al een paar jaar een wens van mij. Dus ben ik blij dat we hem eindelijk gevonden hebben. Nieuw zijn ze namelijk erg aan de prijs en marktplaats biedt voor ons toch eigenlijk altijd wel de oplossing. 


Van alle kleinkinderen is Isa de enige die momenteel in Nederland is..


Met het oog op het komende zusje van Isa, (nu nog Steffie genaamd) is er alvast een buggy in huis gehaald..


..ze stapt er zeer eigenwijs mee rond.

En ja, er is vast nog meer te vertellen, maar met het oog op het naderend energietekort van mijn laptop ga ik dit maar plaatsen.
Altijd wat moeite met het kort te houden..nu wordt ik dus gedwongen te stoppen!



Geen opmerkingen: